Podrobnosti naročanja

Podrobnosti naročanja

REGISTRACIJA IN ODDAJA NAROČILA

Za oddajo naročila je potrebna vaša registracija. Za uspešno registracijo je potrebno vnesti vaše osebne podatke: ime in priimek, naslov za dostavo, vaš e-naslov, vašo telefonsko številko, želeni način plačila in rojstni datum vašega psa (opcijsko – da ga lahko razveselimo tudi mi).

VRSTE PLAČILA

Na voljo so: plačilo po povzetju, plačilo po predračunu, plačilo s kreditnimi karticami prek sistema PayPal.

PLAČILO PO PREDRAČUNU:

Na navedeni e-naslov vam pošljemo predračun s številko transakcijskega računa podjetja TITILAJO s.p. Po prejemu plačila vam pošljemo potrditveno e-sporočilo. Naročilo lahko oddamo v obdelavo šele, ko prejmemo vaše plačilo. Ker včasih žal  banka potrebuje tudi kakšen delovni dan, da je plačilo vidno na našem računu, vam svetujemo, da nam ob svojem plačilu posredujete bančno potrdilo o plačilu na naš e-naslov info@naravnozdravpes.si, da bo šlo vaše naročilo zagotovo najhitreje v obdelavo.

Ko pošiljko odpošljemo, vam pošljemo sporočilo, da je vaš paket na poti!

 

PLAČILO S KREDITNIMI KARTICAMI PREK SISTEMA PAYPAL:

Pri plačilu s PayPal računom ali kreditnimi karticami (Visa, American Express, Mastercard, VisaElectron) poteka plačilo preko ponudnika www.paypal.com, ki velja za varni, hitri in anonimni sistem online e-plačevanja s kreditnimi karticami v realnem času ob takojšni on-line avtorizaciji. Pri izbiri plačila preko PayPal sistema vas bo sistem preusmeril na varno stran PayPal sistema plačevanja s kreditnimi karticami. Izpolnili boste plačilni obrazec ter po zaključku procesa preverite vse navedene podatke in potrdite plačilo. Po vaši potrditvi vas sistem vrne na našo spletno stran.

 

PLAČILO PO POVZETJU:

V primeru plačila po povzetju naročene izdelke plačate v gotovini ob prevzemu naročila. Za plačilo po povzetju se obračuna provizija po ceniku partnerskega dostavnega podjetja.

DOSTAVA

Za našo spletno trgovino dostavo izdelkov opravljata DPD Slovenija, kurirska in paketna distribucija, d.o.o. (v nadaljevanju DPD d.o.o.) in Pošta Slovenije d. d.

Potek dostave s DPD Slovenija:

1.1 DPD d.o.o. in njihovi pogodbeni partnerji večinoma dostavljajo v dopoldanskem času, zato je priporočljivo, da vnesete naslov, na katerem ste takrat dosegljivi.

Dostavno podjetje vam lahko dostavi naročene izdelke na naslednje načine:

  • na vaš domači naslov,
  • v službo (delovno mesto),
  • vašim znancem, prijateljem

Dostava na poštni predal, poštno ležeče ali dostava brez podpisa ni možna.

1.2 Naročene izdelke pošljemo na naslov, ki ste ga vnesli med postopkom naročila. Dostavljavec vam ob prvem neuspešnem poskusu dostave pusti sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka dostavne službe. V primeru, da ponovna dostava v nadaljnjih dveh primerih ne bo uspešna, se paket vrne pošiljatelju. Svetujemo vam, da pokličete dostavno službo na navedeno številko (01 513 23 00) in se dogovorite za natančen čas prevzema. V primeru druge neuspele dostave zopet prejmete obvestilo, nato pa vas paket še 7 dni čaka v skladišču dostavne službe DPD, kjer ga lahko prevzamete ob predložitvi številke paketa in osebnega dokumenta. V primeru neuspele dostave je paket vrnjen na sedež podjetja TITILAJO s.p.

1.3 Poštnino za pošiljanje izdelkov krije podjetje Titilajo s.p. in je ne glede na vrednost nakupa BREZPLAČNA!

1.4 Dostavna služba na primeren način preveri istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotavlja, da naročeno blago izročijo pravemu naročniku.

1.5 V kolikor je vaše naročilo oddano do 14. ure (velja za delovne dni) in vsebuje izdelke na zalogi, naročilo prejmete že naslednji delovni dan. Ker radi skrbimo za to, da so produkti, še posebej hladno stiskana hrana za pse, vedno sveži, pa hrano redno sproti dobavljamo od proizvajalca. Tako vaša naročila največkrat dostavimo v roku 2-7 delovnih dni.